dimecres, 2 de maig del 2012

Cupcakes d'aniversari

La setmana passada va ser l'aniversari d'una amiga que feia 25 anys i justament pel pont marxàvem amb ella uns dies a Sardenya (Itàlia). Per fer-li una petita sorpresa el dijous al vespre vaig fer uns cupcakes en plan improvisat i els vaig dur en un tupper a la maleta sense que ella ho sabés. 

Com que no vaig tenir temps per fer la massa del cupcakes aquesta vegada vaig agafar unes magdalenes prefabricades i les vaig decorar. No és el mateix, però per sortir del pas va estar bé, li va fer molta il·lusió i no s'ho esperava gens. El dissabte a la tarda, que ella encara no sabia res, ens va fer anar a comprar un pastisset perquè li feia gràcia que mengéssim un pastís o alguna cosa a la seva salut i evidentment tots li vam seguir la corrent.

I aquí us deixo amb les fotos dels cupcakes:







6 comentaris:

  1. Hola guapa tu

    i que maques, segur que va estar molt contenta, ets tota una artista

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! Moltes gràcies per lo d'artista jeje! Li van agradar molt si!

      Elimina
  2. Jo encara m´he d' estrenar amb el cup cakes. Per cert els de Sant Jordi et van quedar una cucada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! Fa menys de 2 mesos que he començat amb el tema del fondant, i ara vull aprendre a fer buttercream per les cupcakes, aviam si m'animo aviat!

      Elimina